lördag 31 december 2011

Årskrönika tillika inlägg nr 100

Ett år går så sanslöst snabbt och har så många överraskningar att bjuda på. Både glada, roliga, ledsna, otrevliga och trevliga.
När jag blickar tillbaka på 2011 blir det lätt att jag fastnar på min sjukdomstid och snurren som var och till viss del fortfarande är runt denna. Tankarna och känslorna har väl lagt sig till rätta och acceptansen har infunnit sig. Alla prover och röntgenundersökningar visar att det inte finns nåt kvar och operationsärren börjar blekna.
Sommarens planerade långsegling blev ju inte av pga sjukan men jag hoppas och vill tro att den blir av kommande sommar. Fotbollsturneringarna är begränsade till en och den varar inte så länge så tiden finns för mycket båtliv. Längtar redan.
Jobbet har varit intensivt framför allt i höst och rollen som delägare börjar ta form. Stor omställning att gå från "fältarbete" till kontorsstolsgöromål.
Hoppas på att nästa "årskrönika" av mitt liv blir mer omfattande och fylld med härliga upplevelser och känslor.
Nu fortsätter jag med städningen för att få ut det gamla året och plats med det nya.
Det jag sparar från det gamla är massor med erfarenhet och insikt om vår skörhet.

GOTT NYTT ÅR vänner och jag avslutar som vanligt med ett glatt   Se glá ut // H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar