söndag 10 april 2011

Utan diagnos

En vecka full av en massa ingenting. Har haft svårt att hitta flytet. Tvingades söka upp sjukvården i torsdags. Låg och väntade på röntgen i 4 timmar innan jag fick besked om att de inte hann med att undersöka mig så jag fick åter bege mig hemåt med hänvisning om att komma tillbaka i fredags. Fick tid 13.30 och när väl bilderna var tagna så hade läkarna som skulle granska bilderna tagit helg så det blev återigen att vända hemåt utan diagnos. Nu med besked om att läkarna ska höra av sig i början på veckan, tror inte jag lugnar mig med att vänta. Ringer nog framåt middagen imorgon. Det verkade i alla fall inte vara något akut. Skönt men alltid lite jobbigt att inte veta. Får väl återkomma i ämnet.
Igår var det heldag med fotboll. Lilltösen spelade cup i Ljungby. Efter gruppseger blev det kvartsfinal som tyvärr slutade med förlust för di gulsvarte.
Idag har fars badrum äntligen blivit klart för drifttagning så nu är det bara pumpuslingen som ska firas ner i borrhålet. Får se om det kan bli nästa helg.

Se glá ut // H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar