onsdag 19 januari 2011

Vattensäker

Efter en dag i skolbänken och med mer kunskap om hur vi ska försöka minska kostnaderna för vattenskadorna i Sverige som uppgår till 10 miljarder/år känner jag mig ganska nöjd. Slappar i soffan och firar min namnsdag (som bara pappa och lillebror kommit ihåg) med en Kaltenberg.
Hade svårt att somna inatt. Ludde min fyrbenta håriga son kliade mig på magen med sina vassa och alltför långa klor. Måste beställa tid till hans manikyr och frisering.
Ska också ta steget för tidsbeställning till tandläkaren för en utredning om månadsavtal. Då kanske man går till denna kvalfyllda inrättning när man blir kallad istället för att man själv ska beställa tid till den för det blir liksom aldrig av.
Måste också börja se över utförsåkarkostymen inför resan norrut om 14 dagar. Hoppas bara lite av skidtekniken finns kvar. Det är ju 3 år sen sist jag stod på ett par skidor så jag kan väl inte räkna med att "äga" i pisten men kul ska det bli.

Se glá ut // H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar