torsdag 10 mars 2011

Gula böjda frukter

Djävulsk natt. Hittade absolut inget läge som lättade ryggsmärtorna. Fick rulla ur sängen när klockan ringde. Hade tid hos en sjukgymnast kl 10. Källan till det onda satt inte mitt på ryggen som jag trodde. Hon behövde inte leta länge innan hon hittade den ömmande punkten. Djupt in i sidan på skinkan. När hon tryckte till trodde jag att jag skulle flyga ut genom fönstret. Fy f...n vad ont det gjorde. Ischias av den grövre kalibern. Varm massage och ultraljud lindrade något men hon trodde det skulle behövas fler behandlingar. Nästa tid bokad till tisdag.
Möte med Alliansen ikväll. Gissa vad vi diskuterade?
Förutom Boda handlade en punkt om visioner för kommunen. En punkt fattades bland dessa. Överlevnad och åtgärder för att lindra konsekvenserna av projekt glasmuseum.
Hörde att det hängde bananer på kommunskylten mellan E-boda och Nybro. Förmodligen för att kommunen kallades för banankommun i en tidningsartikel. Hehe. Lite kul tyckte jag det var.

Nu blir det varm vetekudde och sovförsök. Ny dag imorgon. Sen är det helg. Igen. De kommer tätt nu.

Se glá ut // H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar