torsdag 17 mars 2011

Mysiga hemmakvällar med dåligt bollsinne

Möte möte möte. Jobb jobb jobb. Undrar var jag hittar orken?
Svaret finns på 21C. Utan henne skulle det aldrig gå. Tack för att du finns! (Jag vet att du läser)
Motivationen på stadigt uppåtgående. Gillar många bollar i luften. Trots mitt dåliga bollsinne.
Ser verkligen fram emot helgen. Tillsammans med barnen och särbo blir det mysiga hemmakvällar och skogspromenader.(om vädret tillåter)
Veckorna rusar iväg och de alldeles för korta helgerna kommer för tätt. Med denna tidsrusning gäller det att ta vara på varandra vilket påpekas av de flesta man pratar med. Tar åt mig och för det vidare.
Kom att tänka på ett uttryck som jag sa till min bror när vi skulle avsluta ett telefonsamtal en gång.
"Ja men det var väl allt för idag? Lev vidare så hörs vi." Klick.

Se glá ut // H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar