onsdag 16 februari 2011

I medicinskt syfte

Vill inte!
Börjar känna mig hängig. Visserligen har det varit riktigt ruggigt väder idag men jag har inte slutat frysa inne heller. Ganska väntat eftersom många i min närhet hostar, nyser och har eller haft feber sista tiden. Tar en stark och hoppas att det hjälper.
Längtar till helgen då döttrarna kommer. Länge sen de var här sist. Då blir det mys och lite stim och stoj här hemma. Ogillar ensamheten skarpt.
Beträffande kommunens storsatsning har det idag varit lite stiltje. Hoppas på ny fart imorgon. Om inte annat lär det komma upp lite på bildningsnämndens möte på eftermiddagen. Denna gången är jag ju en aning varmare i kläderna så jag misstänker att jag inte kan sitta helt tyst. Har bestämt att jag inte ska åka med på Skolriksdagen i Stockholm i slutet av Mars. Det får inte bli för mycket av det goda. Lagom är bäst. Har ju ett jobb å sköta också.
Nu börjar magen kurra så det blir till att fixa nåt att tugga på.
Tar en stark till i medicinskt syfte i tron om att det hjälper.

Se glá ut // H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar